20.8.07

EnyOrAnçA 2

Què s'ha fet d'aquestes nits a la meua habitació a València quan ens posem a fer coses que no solen tindre molt de sentit i quasi se'ns fa hora d'alçar-nos i anar a classe?? Quines ganes de que tornes eixos dies al pis...
D'esquerra a dreta: Anna, Laia i Kris; però el més important és el que estem fent: cadascuna amb el seu ordenador votant com si estiguérem boges a Grey en la web de cuatro perquè al pis està prohibit mirar House. Al final crec que no va servir de molt la nostra insistència perquè estem segures de que algú estava fent el mateix en aquells moments però amb House.
Com serà aquest nou curs? Tindrem veïns nous... s'admeten apostes... :P
foto: l'altre que viu amb nosaltres, blai

6 comentaris:

anna ha dit...

mai m'has parlat de Blai!!! qui és blai?
jur.

anneta ha dit...

jajajajajaj! blai és el nostre company de pis i que ens cuida moltíssim, com pot ser que mai t'haja parlat d'ell??? jajajaja
Blai és el crani de kris... i està a l'estanteria del menjador :P Evidentment la foto no la va fer ell, sinó que es va fer sola, la vam posar damunt del meu llit perquè no viu més gent amb nosaltres capaç de fer una foto! jajaj

Sergi T. ha dit...

A mi tot es convidar-me allí però després se'n van a dormir promte...
Estes xiques estan molt ben acompanyades en aquest pis. No sé si amb el tal Blai o amb qui...

Sergi T. ha dit...

Per cert, jo vaig votar per House...

anna ha dit...

jajajajaja...vale... Crec q un dia em vas parlar d'un crani, però no em digueres que tenia nom!
(ai sinyó...aquestes xiquetes...)
què buay! jo tb vull star a un pis d'estudiants i passa-m'ho tan bé com vosaltres...
mua!

Anònim ha dit...

Vols dir que no viu ningú capaç de fer una foto? Jo crec que en estiu les palometes serien capaces d'això i de molt més, i en hivern, algún "amigo" segur que també.
Sergi, no m'extranya que no ens quedem fins tard quan vens tu, si votes per House, el mínim que podem fer és obligar-te a dormir al sofà, sol i a les 22:30, aixina que a la pròxima t'ho penses bé quan votes :P.
Ja queda menys per a passar ixes nits, nosaltres ja duem ací tres dies, d'entrenament. La setmana que ve ja en serio! Ale, fins divendres o dissabte.