23.11.07

ObsEssiOns: cinquena part


Semblava que havia abandonat esta "secció" del bloc però ara resorgirà amb més força!!!!!!!!!!!
En aquesta cinquena part s'uneixen tres obsessions que m'identifiquen molt: les ratlles de colors (que en són dos: les ratlles i els colorins) i la més recent però no menys forta obsessió pels guants llargs.
Alguna cosa bona havien de tindre aquests dies de tant de fred, que m'he retrobat amb els meus guants, els que segur que van fer a posta per a que jo me'ls comprara, jeje!
De totes formes, no vull oblidar que baix dels guants s'amaguen les meues "manetes" que no són la meua obsessió, però de vegades sí que ho és de la gent que se n'adona del seu tamany.
foto: a.g.c

2 comentaris:

Sergi T. ha dit...

Mentre que les ratlles siguen de colors, contents. Quan son blanques tenen més perill i si que es poden convertir en una vetadera obsessió.

Cóm seria Anna sense ratlles? Difícil...

allthatstuff ha dit...

jo tinc manotes, sense ratlles i sense guants :)

1 besito anna! un plaer vore't per estos mons! jujujuju