15.8.07

ObsEssiOns: segona part


L'obsessió per les ulleres: de tots és coneguda aquesta obsessió que sembla ser recent però que ve de temps. És una cosa estranya però quan em van dir que m'havia de posar ulleres vaig ser molt feliç. Tot i que algú discrepa amb mi... m'encanten les meues ulleres i he de dedicar-les aquesta segona obsessió; i és que realment no només opine de les meues sinó de les de tots els que en porten.
>>Soy muy cool, doy por cool
llevo gafas, no me hacen falta
soy moderno, soy artista
estoy un poco loco, soy...<<
Lendakaris Muertos es mereixen un raconet en aquest text, no?
foto: a.g.c.

2 comentaris:

Sergi T. ha dit...

Amb l'estil de les teues entrades haguera vist més apropiada una cançó del glam-rock que no una de Lendakaris Muertos...

Ixes ulleretes amb colorins, ixes cadires d'avantguarda...

Escolta a David Bowie, que igual t'acaba agradant :-p

anneta ha dit...

No saps que sóc una caixa de sorpreses??? no m'encaselles!!