2.4.08

dOs d'AbriL


**Algun dia sabré qui ha posat una entrada al meu bloc i no he segut jo...
Però avuí vull felicitar a Hans Christian Andersen que fa 203 anyets, tant de bo quan jo els faça algú també s'enrecorde de mi...
El Patito Feo, El Soldadito de Plomo, La Sirenita, Las Habichuelas Mágicas, El Traje del Emperador, La Princesa del Guisante, La Reina de las Nieves, Pulgarcita... qui no els recorda?
Casualitats de la vida, quan Andersen va fer 200 anys jo estava a Copenhague i tota Dinamarca feia referència a aquest escriptor de contes i dramaturg; ja fa 3 anys d'això... com hem canviat! (ell no tant, però jo...)
De tots és conegut que el 23 d'abril és el dia del llibre; però avui, dia 2, no podia ser d'una altra manera: és el dia del llibre infantil!
fotos: Estàtua d'Andersen i Biblioteca Nacional,
Copenhague 2005

2 comentaris:

anneta ha dit...

ja sé qui ha sigut "el infiltrado"!!!! jajaj. Què fort, com pot entrar algún dins del meu bloc??? Algun dia m'enteraré d'això també...

Sergi T. ha dit...

N'hi ha molt de hacker per ahí...

No te fies de ningú. :-p